REKLAMACJE I ZWROTY

REKLAMACJE

1. Wszystkie produkty zakupione za pośrednictwem sklepu http://www.kadimex.pl/ podlegają reklamacji z tytułu rękojmi. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres reklamacje@kadimex.pl

2. Jeżeli chcesz zareklamować towar, odeślij go korzystając z dowolnej rejestrowanej formy wysyłki wraz z wypełnionym formularzem zwrotu na adres:

Kadimex Sp. z o.o.
ul. Wólczyńska 290 01-919 Warszawa
z dopiskiem: REKLAMACJA

W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć opis zaistniałego problemu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 30 dni rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi odpowiedzi.

PROCEDURA I WARUNKI ZWROTU

1

 

Jeżeli przesłany towar nie odpowiada oczekiwaniom Klienta ma on prawo do jego zwrotu (odstąpienia od umowy) w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.

2
 

Zwracane produkty prosimy przesłać na adres:

Kadimex Sp. Z o.o.
ul. Wólczyńska 290, 01-919 Warszawa
e-mail: reklamacje@kadimex.pl;
tel. +22 864 99 66

Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem lub do punktów odbioru. Koszty związane z wysyłką w ramach zwrotu towaru pokrywa Zamawiający.

3
 

Zwracany towar musi być w 100% nieużywany, dostarczony w oryginalnym opakowaniu.

Prosimy o staranne zabezpieczenie i zapakowanie przesyłki.

4
 

Zwrot środków nastąpi niezwłocznie, nie późnej niż w ciągu 14 dni od daty doręczenia przesyłki na magazyn.

Zwrot kosztów transakcji realizowany jest przelewem bankowym na numer rachunku wskazany w formularzu.

W przypadku nie podania, bądź podania błędnego(niepełnego) numeru rachunku środki zostaną przekazane na rachunek, z którego dokonano płatności za zamówienie.

PROCEDURA I WARUNKI WYMIANY

1

 

W przypadku chęci wymiany zakupionych produktów należy odesłać zakupiony produkt wraz z wypełnionym formularzem wymiany towaru.

Koszty związany z odesłaniem oraz wysłaniem wymienionego produktu pokrywa Klient.

2
 

Zwracane produkty prosimy przesłać na adres:

Kadimex Sp. Z o.o.
ul. Wólczyńska 290, 01-919 Warszawa
e-mail: reklamacje@kadimex.pl;
tel. +22 864 99 66

Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem lub do punktów odbioru. Koszty związane z wysyłką w ramach zwrotu towaru pokrywa Zamawiający.

3
 

Zwracany towar musi być w 100% nieużywany, dostarczony w oryginalnym opakowaniu.

Prosimy o staranne zabezpieczenie i zapakowanie przesyłki.

4

 

Wymiana towaru nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu i sprawdzeniu przesyłki oraz opłaceniu kosztów dostawy, lecz nie późnej niż w ciągu 14 dni* od daty doręczenia przesyłki na magazyn.

*w przypadku wymiany ubrań specjalnych termin wymiany ustalany jest indywidualnie i może potrwać nawet 90 dni roboczych (w zależności od dostępności rozmiaru)