• agregat-honda-ep200x

    Agregat Honda EP200X 200A 6,5kVA

    1.00 

    Agregat prądotwórczy Honda model EP200X wyposażony został w silnik GXH390 o mocy 11 KM. Podstawowe zalety agregatu to niskie zużycie paliwa oraz jakość zastosowanych podzespołów. Agregat standardowo wyposażony w zabezpieczenie olejowe silnika oraz zabezpieczenie termiczne. Gniazdo jednofazowe o mocy 3,5 kW oraz trójfazowe o mocy 6,5 kVA zapewniają moce niezastąpione na placach budowy. Przeznaczony głównie do wykorzystania przez ekipy budowlane i remontowe do zasilania elektronarzędzi.

  • agregat-honda-ep200x-fullop

    Agregat z silnikiem Honda EP200X FULLOP 200A 6,5kVA 90kg 97dB(A)

    1.00 

    Agregat prądotwórczy Honda model EP200X wyposażony został w silnik GXH390 o mocy 11 KM. Podstawowe zalety agregatu to niskie zużycie paliwa oraz jakość zastosowanych podzespołów. Agregat standardowo wyposażony w zabezpieczenie olejowe silnika oraz zabezpieczenie termiczne. Gniazdo jednofazowe o mocy 3,5 kW oraz trójfazowe o mocy 6,5 kVA zapewniają moce niezastąpione na placach budowy. Przeznaczony głównie do wykorzystania przez ekipy budowlane i remontowe do zasilania elektronarzędzi.

  • agregat-honda-eps15000te-avr

    Agregat z silnikiem Honda EPS15000TE AVR (15,0kVA 212kg 94dB(A))

    1.00 

    Agregat prądotwórczy model EPS15000TE belgijskiej firmy Europower wyposażony został w silnik Honda GX690 o mocy 22,1 KM. Agregat generuje maksymalnie moc trójfazową równą 15 kVA i jednofazową 5,3 kW. Standardowe wyposażenie generatora stanowi zabezpieczenie magneto-termiczne prądnicy i olejowe silnika, licznik motogodzin, woltomierz oraz rozrusznik elektryczny. Zamontowany zbiornik paliwa o pojemności 20 litrów umożliwia pracę do 4 godzin przy 75% mocy znamionowej agregatu. Dźwiękochłonna obudowa obniża poziom głośności pracy do 94 dB(A).

  • agregat-honda-ea2000

    Agregat z silnikiem Honda EA2000 (2,0kW 40kg 95dB(A))

    1.00 

    Agregat prądotwórczy Honda model EA2000 wyposażony został w silnik GXH160 o mocy 4,8 KM. Jedna z głównych zalet tego agregatu jest stopień ochrony prądnicy IP54. Polecany do stosowanie przez ekipy budowlane i remontowe oraz w warunkach podwyższonego zagrożenia zalania wodą. Standardowe wyposażenie obejmuje również zabezpieczenie magneto-termiczne prądnicy i olejowe silnika.

  • agregat-honda-ea2100

    AGREGAT Z SILNIKIEM HONDA EA2100 (2,1KW 36,5KG 95DB(A))

    1.00 

    Agregat prądotwórczy model EA2100 wyposażony został w silnik GXH160 o mocy 4,8 KM.  Główne zalety agregatu to przede wszystkim niskie zużycie paliwa oraz niezawodne działanie. Wyposażenie standardowe obejmuje zabezpieczenie magneto-termiczne prądnicy i olejowe silnika. Prądnica o mocy maksymalnej 2,1 kW  wyposażona jest w wyłącznik przeciążeniowy oraz dwa gniazda 16A 230V. Agregat polecany dla ekip budowlanych i remontowych do zasilania elektronarzędzi.

  • agregat-honda-ea2600

    Agregat z silnikiem Honda EA2600 (2,6kW 40kg 96dB(A))

    1.00 

    Agregat prądotwórczy Honda model EA2600 wyposażony został w silnik GXH160 o mocy 4,8 KM. Podstawowe zalety agregatu to niskie zużycie paliwa oraz jakość zastosowanych podzespołów. Agregat standardowo wyposażony w wyłącznik przeciążeniowy oraz alarm poziomu oleju. Agregat przeznaczony głównie do wykorzystania przez ekipy budowlane i remontowe do zasilania elektronarzędzi.

  • agregat-honda-ea3000

    AGREGAT Z SILNIKIEM HONDA EA3000 (3,0KW 41KG 96DB(A))

    1.00 

    Agregat prądotwórczy Honda model EA3000 wyposażony został w silnik GXH200 o mocy 5,5 KM. Jego zalety to niskie zużycie paliwa oraz wysoka jakość podzespołów. Wyposażenie standardowe zawiera wyłącznik przeciążeniowy oraz alarm olejowy. Polecany dla ekip budowlanych i remontowych do zasilania elektronarzędzi. Opcja dodatkowa zawiera licznik motogodzin.

  • agregat-honda-ec2000

    Agregat Honda EC2000 (2,0kW 36kg 95dB(A))

    1.00 

    Agregat prądotwórczy Honda model EC2000 wyposażony został w silnik GXH160 o mocy 4,8 KM. Wyposażenie standardowe obejmuje zabezpieczenia megneto-termiczne prądnicy i olejowe silnika, dodatkowa osłona tłumika, stoper antywstrząsowy oraz v-amortyzatory, które chronią układ silnika i prądnicy przed zerwaniem w czasie transportu czy użytkowania. Do zastosowania przez ekipy budowalne oraz remontowe do zasilania elektronarzędzi.

  • EC 6000 GV ST2 002

    Agregat Honda EC5000 (5,0kW 75kg 97dB(A))

    1.00 

    Agregat prądotwórczy Honda model EC5000 wyposażony został w silnik GX390 o mocy 11 KM. Komfort codziennej eksploatacji gwarantują: trzy gniazda 230V : dwa 16 A i jedno 32 A. Wyposażenie standardowe obejmuje zabezpieczenie magneto-termiczne prądnicy i olejowe silnika, dodatkowa osłona tłumika oraz v-amortyzatory. Chronią one układ silnika oraz prądnicy przed użytkowaniem w trudnych warunkach. W wyposażeniu dodatkowym znajdują się licznik motogodzin oraz zestaw transportowy.

  • agregat-honda-ect7000f-gv

    Agregat Honda ECT7000F/GV (7,0kVA 77kg 97dB(A))

    1.00 

    Agregat prądotwórczy Honda model ECT7000F/GV wyposażone został w silnik GX390 o mocy 11,0 KM. Urządzenie wyposażony jest w jedno gniazdo trójfazowe 400V 16 A oraz trzy gniazda jednofazowe 230V 16 A.  Standardowe wyposażenie obejmuje zabezpieczenie magneto-termiczne prądnicy i olejowe silnika, dodatkowa osłona tłumika oraz v-amortyzatory. Chronią one układ silnika oraz prądnicy przed użytkowaniem w trudnych warunkach. Wyposażenie dodatkowe zawiera licznik motogodzin oraz zestaw transportowy.

  • agregat-honda-ect7000p

    Agregat Honda ECT7000P (7,0kVA 86kg 97dB(A))

    1.00 

    Agregat prądotwórczy Honda model ECT7000P wyposażone został w silnik GX390 o mocy 11,0 KM. Urządzenie wyposażony jest w jedno gniazdo trójfazowe 400V 16 A oraz trzy gniazda jednofazowe 230V 16 A.  Standardowe wyposażenie obejmuje zabezpieczenie magneto-termiczne prądnicy i olejowe silnika, dodatkowa osłona tłumika oraz v-amortyzatory. Chronią one układ silnika oraz prądnicy przed użytkowaniem w trudnych warunkach.

  • agregat-honda-eg4500cl

    Agregat Honda EG4500CL (4,5kW 79,5 kg 97dB(A))

    1.00 

    Agregat prądotwórczy Honda model EG4500CL wyposażony został w silnik GX390 o mocy 11,0 KM. Wyposażenie standardowe obejmuje stoper antywstrząsowy, cyfrowy stabilizator napięcia D-AVR, wskaźnik poziomu paliwa oraz v-amortyzatory, które ustawione pod kątem 45° posiadają lepszą skuteczność tłumienia drgań niż standardowe. Zamontowany zbiornik paliwa o pojemności 24 litrów pozwala na ponad 9 godzinną nieprzerwalną pracę urządzenia bez konieczności tankowania. Centralne rozmieszczenie elementów sterujących to gwarancja łatwego dostępu do: dźwigienki zaworu paliwa, rączki rozrusznika, korka wlewu oleju, filtra powietrza, drążka ssania.

  • agregat-honda-eg5500cl

    Agregat Honda EG5500CL (5,5kW 82,5 kg 97dB(A))

    1.00 

    Agregat prądotwórczy jednofazowy model EG5500CL wyposażony w silnik GX390 o mocy 11 KM.  Wyposażenie standardowe obejmuje m.in. najnowszy układ D-AVR czyli cyfrowy automatyczny regulator napięcia, a także amortyzatory, stoper antywstrząsowy, duży zbiornik paliwa i wskaźnik poziomu paliwa. Zamontowany zbiornik o pojemności 24 litrów pozwala na ciągłą pracę silnika przez ponad 8 godzin na jednym tankowaniu. Centralne rozmieszczenie elementów sterujących zapewnia łatwy dostęp do: rączki rozrusznika, korka wlewu oleju, drążka ssania, dźwigienki zaworu paliwa, filtra powietrza. 

  • agregat-honda-em30

    Agregat Honda EM30 (3,0kW 32kg 96dB(A))

    1.00 

    Agregat prądotwórczy jednofazowy model EM30 wyposażony został w silnik GXH200 o mocy 5,5 KM.  Wyposażenie standardowe obejmuje zabezpieczenie magneto-termiczne prądnicy i olejowe silnika, gniazdo prądu stałego.  Zaletą generatora jest gniazdo prądu stałego (DC) przeznaczone do ładowania akumulatorów typu samochodowego. Zamontowany zbiornik paliwa pozwala na ciągłą pracę silnika do 6 godzin.

  • agregat-honda-em4500cxs

    Agregat Honda EM4500CXS (4,5kW 93,7kg 96dB(A))

    1.00 

    Agregat prądotwórczy Honda model EM4500CXS wyposażony w silnik iGX390 o mocy 11,7 KM.  Wyposażenie standardowe obejmuje zabezpieczenie magneto-termiczne prądnicy i olejowe silnika, zestaw transportowy, rozrusznik elektryczny, tryb pracy ekonomicznej czy automatyczny regulator napięcia, który stabilizuje parametry wyjściowe. Poprzez zastosowanie trybu pracy ekonomicznej ECO zmniejszono zużycie paliwa, co przy zbiorniku 23,5 litra pozwala na ciągłą pracę urządzenia przez ponad 9 godzin.